
CECOBI proiektuak
Follow a manual added link
Bizkaiko Merkataritzaren Behatokia


Laneratze Integralerako Laguntza Programa – ANEZKA EMALAN +45 PROGRAMA
Indarrean 2025eko urtarrilaren 02etik 2025eko urriaren 31etik
ANEZKA EMALAN +45 programa 45 urtetik gorako emakume langabeei zuzendutako Laneratze Integralerako Laguntza Programa da, esperientzia duten emakumeentzat, kualifikatutako eta zuzendaritza-postuetan aritutakoentzat.
Helburua da parte-hartzaileei lan bilaketarako tresna eta gaitasunak eskaintzea, ibilbide pertsonalizatuak diseinatu eta ezartzeko, eta laguntza integrala eta pertsonalizatua eskaintzea beren etorkizun

Saltokietan Pertsonal Aztertzeko Ahalmena
Indarrean 2024eko martxoaren 06etik 2024eko abenduaren 31etik
CECOBIk, Eusko Jaurlaritzako Merkataritza, Kontsumo eta Turismo Sailarekin lankidetzan, Bizkaiko saltokien eskura jartzen dugu establezimenduan pertsonak zenbatzeko sistema bat ezartzean datzan proiektu berri bat. Tresna horri esker, merkataritza-establezimenduek jakin dezakete zenbat pertsona sartzen eta ateratzen diren negoziotik, bakarrik edo taldean doazen, zer ordutegitan...

SEGURMANIA ZUREKIN: Laneko jokabide seguruak 2024
Indarrean 2024eko apirilaren 01etik 2024eko azaroaren 15etik
CECOBIn, merkataritza-sektoreko profesionalak kontzientziatzen jarraitu nahi dugu aurten ere, beren ETEentzat eta mikroenpresentzat Laneko Arriskuen Prebentzioak (LAP) duen garrantziaz. Horrela, enpresei lagundu nahi diegu prebentzioaren kudeaketa hobetzen, laneko ezbeharrak desagerrarazteko, tresna berriak eskainiz eta enpresen arteko esperientziak trukatuz.
Helburu horiek lortzeko modua SEGURMANIA proiektua da.

Merkataritza Dinamizatzeko Proiektua: Bertokoak
Indarrean 2023eko maiatzaren 09etik 2023eko abenduaren 31etik
CECOBI Bizkaiko Merkataritza Konfederazioak eta Bizkaiko Foru Aldundiak joko interaktibo bihurtu nahi dituzte erosketak gure lurraldean. Horretarako, gure bezeroek Bizkaiari buruz dituzten ezagutzak frogatuko ditugu, aplikazio mugikor baten bidez egindako galdera-sorta baten bidez, honako hauek lortzeko:
Erosketak sustatzea
Elkarreraginak sortzea
Hurbileko merkataritzaren marka-irudia handitzea.
Bertako

Bezeroenganako fidelizazio-proiektua
Indarrean 1970eko urtarrilaren 01etik 2023eko abenduaren 31etik
CECOBIk, Eusko Jaurlaritzako Merkataritza, Kontsumo eta Turismo Sailarekin lankidetzan, iazko mystery shopper proiektuaren ondoren, ikusi dugu gehien hobetu den arloetako bat bezeroak leialtzea izan dela.
Horregatik, 2023. urte honetan, ikuspegi berri batetik aldaketa eta etengabeko hobekuntzarako dinamika bat ezartzen inplikatzea proposatzen dizuegu; salmentak bultzatzeko modu propio bat ezartzea.

Erakunde laguntzaileak