“Iragazki moredun merkataritzak”: Bizkaian tokiko merkataritzari eusten dion emakumeen indarra

“Iragazki Moredun Merkataritzak” kanpaina Cecobik (Bizkaiko Merkataritzako Enpresarien Konfederazioak) bultzatu du, Bizkaiko Foru Aldundiaren laguntzarekin, eta tokiko merkataritzari eusten dioten emakumeen rola ikusaraztea eta aitortzea du helburu, oso sektore feminizatu baina oraindik gutxi aintzatesten den sektore batean. Helburua da negozio horiek enpresa-proiektu serio, sortzaile eta etorkizunekoak direla aldarrikatzea, eta familia-ekonomiaren osagarri baino ez direlako ideiari aurre egitea.

Kanpainak sei merkatariren testigantzak biltzen ditu: Zulema (Ponte Mona), Ainara (Atyka), Yolanda (Meraki – Danielaren kutxa), Garbiñe (Kikaren Munduan), Begoña (Hala Bazan) eta Elvira (Vintage 21). Guztiek kontatzen dute nola ekin dioten erresilientziatik: lanbide aldaketak, kontziliazio beharra, osasun arazoen ondoren berrasmatzea edo beren komunitateari lotutako proiektu propio bat bilatzea. Tokiko merkataritzak giza tratua, auzoetan bizitza sortzea eta udalerrian errotzea eskaintzen duela azpimarratu dute, Internet bidezko erosketen gorakadarekin kontrastean.

Ekimenak ekintzailetza baloratzen ari diren beste emakume batzuen inspirazio izan nahi du, eta prestakuntzaren, laguntza sareen eta saltokien arteko lankidetzaren garrantzia nabarmendu nahi du, lehiakorrak eta jasangarriak izaten jarraitzeko. Kanpainak zabaldu nahi duen azken mezua argia da: grina eta gogoa badaude, merezi du saiatzea.

🔗Albisterako esteka: https://www.deia.eus/bizkaia/2025/11/25/comercios-filtro-morado-fuerza-femenina-bizkaia-10376504.html



Scroll to Top